English

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

تمام مسیر دهلران به اندیمشک به بزرگراه تبدیل می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور مهران-دهلران- اندیمشک از پیشرفت مناسب این طرح ها خبر داد.

تمام مسیر دهلران به اندیمشک به بزرگراه تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری در بازدید از محور مهران-دهلران- اندیمشک گفت: مطالعه و برنامه ریزی برای چهار خطه شدن کل مسیر مهران تا دهلران صورت گرفته و با اولویت بندی و بر حسب اعتبارات در نظر گرفته شده این مسیر در قطعات تعریف شده در نهایت چهار خطه خواهد شد، اما حذف پیچهای پر حادثه و تبدیل 4 کیلومتر محور مذکور در منطقه نصریان با توجه به موقعیت این نقطه از اولویتهای راه و شهرسازی استان است که با اعتباری نزدیک به 160 میلیارد تومان اخیراً آغاز شد.

وی افزود: این نقطه سخت ترین نقطه محور مهران- دهلران به جهت عملیات راه سازی است، زیرا حجم سنگین عملیات کوه بری و ترانشه برداری را داشته اما با توجه به توان فنی و ماشین آلات پیمانکار انتظار می رود در موعد مقرر شاهد اتمام این قطعه از مسیر باشیم.

بهادری خاطر نشان کرد: در صورت تأمین اعتبار قطعات دیگری از محور مهران- دهلران قطعاً برای تبدیل به بزرگراه به پیمان خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: طول مسیر دهلران- اندیمشک ۱۲۰ کیلومتر است که ۹۵ کیلومتر آن در حوزه استان ایلام قرار دارد و در حال حاظر قطعه اول آن به طول 12 کیلومتر در مرحله تکمیل شدن هست و قطعه دوم به طول 18 کیلومتر در حال برآورد مجدد و انجام مناقصه بوده و عملیات اجرایی قطعه سوم به طول 28کیلومتر آغاز شده و قطع چهارم نیز در مرحله فراخوان مناقصه از طرف شرکت ساخت و توسعه زیربناههای حمل و نقل کشور با برآورد اولیه 500 میلیارد تومان است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری برای اجرای قطعات بزرگراه دهلران- هم اکنون 700 میلیارد تومان قرارداد در این مسیر منعقد شده است وبا انعقاد قراداد های جدید به بیش از 1200 میلیارد تومان در سالجاری خواهد رسید.

بهادری در پایان گفت: با تبدیل این محور به بزرگراه مسیر توسعه شهرستان دهلران بیش از پیش هموار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه