English

وزیر اطلاعات:

جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی برپاست

وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان گیلان گفت: دشمن در حال برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره مندی از ناتو‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی است.

 جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی برپاست

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان گیلان  با گرامیداشت اعیاد ماه ذی الحجه و اشاره به حضور فعال و جهادی ریاست جمهوری و تلاش شبانه روزی مجموعه دولت گفت: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد و تلاش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، مبارزه با هرگونه فساد و زیاده خواهی را نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد، رانت، قاچاق و ویژه خواری از اولویت‌های اصلی رسیدن به موفقیت در مسیر ارائه خدمات صادقانه به مردم محسوب می‌شود.

وی هدایت نقدینگی به سوی تولید، اشتغال و سرمایه گذاری را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: دولت خود را موظف می‌داند برای جهت دهی سرمایه گذاری‌ها به سمت تولید و اشتغال شرایط لازم را فراهم کند.

وزیر اطلاعات در ادامه به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره مندی از ناتو‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها در نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و کمک‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به ویژه رسانه ملی می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه