English

مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع در قم اجرا شد

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع در قم اجرا شد.

مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع در قم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی برزویی در حاشیه اجرای مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع اظهار داشت: مانور عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق در ارتفاع در محل پروژه ۱۶ طبقه در حال احداث شهدای ناجا اجرا و آمادگی و اقدامات به‌موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این مانور عملیاتی که در طبقه ۱۱ این برج ۱۶ طبقه انجام گرفت، ضمن انجام آموزش و مانور اطفا حریق محدود کارکنان کارگاه، عملیات اطفا حریق در ارتفاع از دو جبهه انجام شد، افزود: در جبهه اول عملیات انتقال آب از طریق لوله‌کشی بین طبقات انجام و در جبهه دوم نیز اطفا حریق از طریق نردبان صورت پذیرفت.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: در پایان این عملیات نیز یکی از مصدومان فرضی با انجام عملیات راپل به سطح منتقل و جهت انجام تریاژ به عوامل اورژانس تحویل داده است.

گفتنی است این مانور به همت گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری و با همکاری سازمان آتش‌نشانی،اورژانس، نیروی انتظامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت بحران استانداری ترتیب یافت.

در این مانور عملیاتی محسن اروجی مدیرکل بحران استانداری، زندیه معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی، مهدی برزویی رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، سرلک مدیر بحران بنیاد مسکن و سرهنگ عیسی آبادی مدیر بحران و پدافند غیرعامل نیروی انتظامی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه