English

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام:

تکریم بازنشستگان از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

مدیر کل تامین اجتماعی ایلام گفت: تکریم بازنشستگان از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

تکریم بازنشستگان از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی اشرف تابانی عصر امروز اول مرداد ماه در آیینی که به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد اظهار داشت: بازنشستگان، بزرگ خانواده‌ها هستند و سازمان تامین اجتماعی نیز برای حفظ پایداری خود به نقش بزرگان خانواده احتیاج دارد.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام احترام به بزرگان را چه در رفتار و چه خدمت به آنها بسیار مهم دانسته گفت: سازمان تامین در این زمینه جهت خدمات بهتر به بازنشستگان تلاش می کند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با تاکید بر اینکه این افراد این افراد با تجربه ترین و ارزشمند ترین افراد هستند افزود: بازنشستگان بهترین روزهای عمر خود را جهت خدمت به مردم در راستای توسعه کشور صرف کرده اند و سازمان نیز جهت ارتقا این عزیزان قدم های مثبتی برداشته است.

تابانی با اشاره به اینکه هرساله به مناسبت ۲۵ ذی الحجه از بازنشستگان نمونه تقدیر می شود گفت: ملاک انتخاب بازنشستگان نمونه، انجام فعالیت های ارزنده و تأثیرگذار در دوران بازنشستگی، براساس دستورالعمل های سازمان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ هزار نفر بازنشسته در استان قرار دارد گفت: ۵۰ درصد جمعیت استان ایلام تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و این موضوع مسوولیت این سازمان را سنگین تر می کند.

 تأمین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است گفت:ضریب پشتیبانی در سازمان به تعداد بیمه‌شدگان بستگی دارد وهر چه تعداد بیمه شدگان بیشتر باشد ضریب پشتیبانی و خدمات تامین اجتماعی نیز بهتر است.

وی گفت: درمانگاه این سازمان در دهلران در حال فعالیت و در شهرستان مهران نیز یک درمانگاه در حال ساخت است ، برای شهرستان های دره شهر و سرابله نیز مجوز احداث درمانگاه گرفته شده که زمین مربوط به درمانگاه دره شهر انتخاب شده و در تلاش برای واگذاری زمین به درمانگاه سرابله هستیم .

سلیمانی ادامه داد: امیدواریم مشکلات این درمانگاه ها رفع تا مردم این شهرستان ها نیز از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردار شوند.

مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: بیمارستان شهدای زاگرس در ایلام از سال ۹۶ به صورت هیئت مدیره ای افتتاح و راه اندازی شد، اما با توجه به عدم تناسب درآمد به هزینه، اداره این بیمارستان با مشکلات عدیده ای همراه بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اردیبهشت ماه سال جاری (۱۴۰۱) ملکی شدن بیمارستان شهدای زاگرس توسط سازمان تامین اجتماعی مصوب شد که قطعا تغییر و تحول و تجهیز آن زمان بر است.

سلیمانی افزود:این بیمارستان با استعداد ۳۲ تخت عادی بیمارستانی بوده که خوشبختانه امروز با اضافه شدن ۱۰ تخت ویژه با ظرفیت ۴۲ تخت به بیماران خدمات ارائه می کند.

در پایان این مراسم از پنج نفر از بازنشستگان نمونه استان تقدیر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه