English

محمد شجعی:

توزیع ۱۷ هزار قطعه بچه ماهی کپور در ۱۴۵ استخر کاشمر

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بیان کرد: سالانه ۹۵ تن ماهی خوراکی در استخر‌های کشاورزی این شهرستان تولید و حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ تن از همین انواع ماهی‌ها در شهرستان کاشمر مصرف می‌شود.

توزیع ۱۷ هزار قطعه بچه ماهی کپور در ۱۴۵ استخر کاشمر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در خبری اعلام کرد: جهاد کشاورزی از ابتدای سال ۱۷ هزار قطعه بچه ماهی کپور در بین پرورش دهندگان توزیع کرده که در ۱۴۵ استخر ذخیره آب کشاورزی رها سازی شده است.

شجعی در ادامه این خبر تصریح کرد: این ماهی‌ها از نوع کپور، قزل آلا و امور هستند و هم اکنون در واحد پرورش بخش‌های مختلف تولید شیلات از جمله ۴ واحد از ماهیان زینتی، ماهیان دیسکس، گپی، کوی و ماهی قرمز در کاشمر فعالیت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر همچنین متذکر شد: سالانه ۹۵ تن ماهی خوراکی در استخر‌های کشاورزی این شهرستان تولید و حدود ۱۱۰ تا ۱۳۰ تن از همین انواع ماهی‌ها در شهرستان کاشمر مصرف می‌شود.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: در دوران کرونا حوزه پرورش ماهی خوراکی و زینتی با کاهش تولید، عدم وجود بازار مصرف و کاهش فروش مواجه بود که آسیب‌هایی زیادی به این حوزه وارد شد.

شجعی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: مهمترین مشکل حوزه پرورش ماهی زینتی نداشتن مجوز‌های آن در کاشمر بوده است و کارت صدور مجوز برای این واحد‌ها در دست پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه