English

محمد رضا احمدی سنگری:

وضعیت زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت مناسب نیست

نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم تخصیص اراضی صنعتی برای جذب سرمایه گذار، گفت: وضعیت زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت مناسب نیست.

وضعیت زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد رضا احمدی سنگری  نماینده مردم رشت و خمام و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی  در نشست با رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم تخصیص اراضی صنعتی برای جذب سرمایه گذار، گفت: وضعیت زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت مناسب نیست.

وی بر لزوم توجه و رسیدگی به زیرساخت‌های شهر صنعتی رشت تأکید کرد و افزود: باید علاوه بر زیرساخت‌ها ظاهر جذابی نیز برای جلب سرمایه گذار در ایجاد شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه باید امور صنعتگران و تجار تسهیل شود، ادامه داد: بسیاری از صنعتگران با مشکل تأمین اجتماعی در استان گیلان رو به رو هستند که باید تمهیدات لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد شهرک و مجتمع نساجی بزرگ در صنایع پوشش، گفت: با ایجاد این شهرک اغلب صنایع کوچک می‌توانند در اراضی این شرکت جانمایی شوند.

احمدی همچنین به موضوع بازار و لزوم نظارت و بازرسی و ایجاد ثبات در آن اشاره و اضافه کرد: با تشدید نظارت‌ها از افزایش فشار بر مردم جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران از سوی برخی واحدهای صنعتی، تأکید کرد: تعدادی از واحدها با مشکل مالیات مواجه هستند که باید به صورت پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه