English

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند، همچنین فرسودگی آسفالت بین راهی روستاها در وضعیت اسفباری است.

راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: غدیر وصل زنجیره نبوت و امامت بوده و بر همگان مبارک باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های حیاتی کشور محسوب می شود، اما مدت مدیدی است که با سرپرست اداره می شود، چرا نسبت به این امر مهم تصمیم جدی گرفته نمی شود؟ با وجود اینکه این وزارتخانه با دو سوم از جمعیت کشور سروکار دارد، اما امروز تحرکی در این وزارتخانه مشاهده نمی شود.انتظار می رود که هر چه سریعتر رئیس جمهور فردی که توانایی اداره این وزارتخانه را دارد، به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی کند.

وی افزود: چرا دولت درخصوص مصوبه شورای عالی کار و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی درخصوص بازنشستگان اقدامی نمی کند؟ قشر عظیمی که وضعیت معیشتی بسیار نامطلوبی دارند و باید نسبت به این موضوع هر چه سریعتر اقدام عملی صورت گیرد.

بهروزی فر در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راه های روستایی وضعیت بسیار نامناسب و ناایمنی دارند، همچنین فرسودگی آسفالت بین راهی روستاها در وضعیت اسفباری است و خسارت های بسیاری را از حیث جانی و مالی به مردم وارد می کند. لذا انتظار می رود سریعاً نسبت به این مسئله اقدامات لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه