English

رزمایش مداحان خوزستان در آستانه ماه محرم برگزار شد

نخستین رزمایش مداحان خوزستان روز شنبه و در آستانه ماه محرم با حضور جمعی از مداحان این استان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

رزمایش مداحان خوزستان در آستانه ماه محرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این رزمایش در سخنانی گفت: هیات‌های مذهبی نقش موثری در توسعه فرهنگ اسلامی و ارزشی داشته و بی شک زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا و عاشورا توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور هدف از برگزاری این رزمایش را هماهنگی برای برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم در استان خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: در این رزمایش هیات‌های مذهبی و شاعران اهل بیت(ع) برای اجرای برنامه های متنوع مذهبی در ایام محرم و صفر هماهنگ شدند.

وی افزود: شاعران و مداحان اهل بیت(ع) در تلاش هستند تا در این ایام ارزشمند نیازهای مذهبی مردم را تامین کنند و بار دیگر با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی لرزه بر پیکره دشمنان اسلام بیندازند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: مداحان و شاعران اهل بیت(ع) همواره نقش موثری در ترویج فرهنگ عاشورایی داشته و امید است در ایام محرم و صفر در سطح استان، شاهد اجرای برنامه‌های تاثیرگذاری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی