English

آغاز توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان به مناسبت عید غدیر

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) گفت: توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در شهرهای مختلف خوزستان میان نیازمندان آغاز شد.

آغاز توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان به مناسبت عید غدیر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به توزیع گسترده بسته های معیشتی در این استان افزود: توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به صورت همزمان در استان خوزستان به همت بسیجیان و گروه های جهادی استان اقدام بزرگی است که در حال انجام است.

وی ادامه داد: بسیجیان و گروه های جهادی خوزستان در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب کمک های بسیاری به محرومان، فقیران و نیازمندان استان انجام داده اند که توزیع بسته های معیشتی تنها یکی از این اقدامات است.

سردار شاهوارپور غدیر را بزرگترین عید مسلمانان دانست و ادامه داد: همزمان با دهه ولایت و امامت جشن های متعددی در خوزستان به منظور گرامیداشت این عید بزرگ برنامه ریزی شده است که این مراسم ها تا روز عید به اوج خود می رسد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، تامین و تعمیر وسایل برودتی مانند کولر و یخچال را از دیگر اقدامات گروه های جهادی به ویژه در فصل گرم سال دانست و افزود: تا کنون ۴۰۰ دستگاه برودتی خانواده های محروم توسط گروه های جهادی تعمیر شده است که این کار ادامه می یابد.

وی ادامه داد: پخت غذای گرم در مساجد و پایگاه های بسیج و همچنین برگزاری آیین خطبه خوانی در تعدادی از شهرستان های خوزستان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت دهه امامت و ولایت در خوزستان برگزار می شود.

بیش از ۸۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در نقاط مختلف خوزستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه