English

محمدامین امانی بیان کرد؛

تبدیل هر مینابی به میزبان جشنواره انبه و یاسمین گل

دبیر هشتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل گفت: امیدواریم این جشنواره در مسیر خود به‌گونه‌ای حرکت کند که هر شهروند مینابی خود را نماینده و میزبان این جشنواره بداند و بتوانیم از گردشگران داخلی و خارجی بیشتری پذیرایی کنیم.

تبدیل هر مینابی به میزبان جشنواره انبه و یاسمین گل

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدامین امانی دبیر هشتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل میناب شب گذشته در آئین اختتامیه این جشنواره عنوان کرد: از استقبال بسیار خوب مردم از این جشنواره کمال تشکر را دارم و این موضوع باعث دلگرمی ما شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ریشه در اصالت فرهنگی کهن شهر میناب دارد، اظهار داشت: آمدن لبخند روی صورت پدران، مادران و فرزندان این شهرستان باعث خوشحالی ما بود و امیدواریم این جشنواره در مسیر خود به‌گونه‌ای حرکت کند که هر شهروند مینابی خود را نماینده و میزبان این جشنواره بداند و بتوانیم از گردشگران داخلی و خارجی بیشتری پذیرایی کنیم.

امانی ضمن اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره در کنار معرفی آئین‌های سنتی، ایجاد جهش اقتصادی در شهرستان بوده است گفت: با برپایی غرفه‌ها در محل برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان و مردان مینابی به نمایش گذاشته شد.

دبیر هشتمین جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل عنوان کرد: برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی با نگاه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های برگزاری این جشنواره بود و یکی دیگر از دلایل برگزاری این جشنواره پاسداشت آئین‌های میناب کهن بوده است.

بیشتر بخوانید:

هشتمین جشنواره انبه و یاسمین گل میناب آغاز به کار کرد

وی ضمن بیان اینکه بخش بسیاری از موسیقی هرمزگان ریشه در میناب کهن دارد، اظهار داشت: انشاالله نسل آینده پاسداشت این آئین‌ها خواهند بود و چراغ این راه روشن می‌ماند.

گفتنی است، هشتمین دوره جشنواره شکرگزاری انبه و یاسمین گل از ۲۸ لغایت ۳۰ تیرماه در میناب برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه