English

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد؛

ضرورت ارتقاء منزلت و معیشت معلمان مدارس غیردولتی

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای نظارت بر مراکز غیردولتی گفت: منزلت و معیشت معلمان در مدارس غیردولتی باید رعایت شود.

ضرورت ارتقاء منزلت و معیشت معلمان مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کمالی در در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی اظهار داشت: جایگاه و معیشت معلمان در مدارس و مراکز غیردولتی باید رعایت شود، مؤسسان مدارس غیردولتی هر چه برای معلم در حوزه آموزش، رفاه و حوزه مالی برنامه‌ریزی داشته باشند، آن ها انگیزه بیشتری برای تلاش و خدمت‌رسانی به دانش‌آموز پیدا می کنند و هر چه معلم رضایتمندی بیشتری داشته باشد ما را در تربیت دانش آموز انقلابی و جهادی کمک و یاری می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین وظایف ما به عنوان خدمتگزاران مردم شریف در فصل ثبت نام مدارس این است که با همدلی و به صورت کار تیمی تلاش کنیم تا با تکریم ارباب رجوع و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه، ثبت نام دانش آموزان عزیز را در فضایی آرام و ایمن به انجام رسانیم.

 سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شهریه ثابت مدارس و مراکز غیردولتی بر اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس و وضعیت فضا و تجهیزات و نیروی انسانی مشخص می‌شود، افزود: شهریه مدارس غیردولتی با توجه به مقطع تحصیلی، سطح آموزشی و پرورشی، برنامه سالانه تحصیلی و فعالیت های فوق برنامه، متفاوت است.

وی در پایان گفت: در خصوص شهریه ها نظارت بر مدارس غیردولتی صورت می پذیرد و اگر مؤسسی اعتراض داشته باشد پاسخگو هستیم و همچنین از طریق سامانه https://www.mosharekatha.ir/ یا به صورت مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش سراسر استان پاسخگوی اولیای محترم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه