English

مدیر کل آموزش و پرورش فارس عنوان کرد؛

حضور یک هزار معلم فوتسالیست کشور در شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آمادگی کامل استان برای میزبانی از مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور خبرداد.

حضور یک هزار معلم فوتسالیست کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج  فارس، محمد خلیل عسکری ، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز ضمن اشاره به ساحت زیستی بدنی گفت: باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور تمامی فعالیت ها بوده و مبانی آن به عنوان اصل مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به انتخاب تیم اخلاق در مسابقات گفت: ورزش باحوزه ی اخلاق ارتباط بسیاری دارد که باید به این مهم بصورت ویژه توجه شود.

عسکری تاکید کرد: در مسابقات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اهمیت نماز، تکریم معلم در اولویت قرار گرفته و فعالیت ها ذیل توجه به آن ها برنامه ریزی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به خلاقیت و نوآوری در فعالیت ها اشاره کرد و گفت: ایجاد پیوست های فرهنگی و محتوای برنامه ها در مسابقات توجه و در این مسیر از ظرفیت دانش آموزی استفاده شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با شرکت ۶۲ تیم شامل: ۳۲ تیم زیر ۴۰ سال و ۳۰ تیم بالای ۴۰ سال برگزار خواهند شد.

 سید کاظم حسینی گفت: مسابقات در سالن های ورزشی فوتسال شهید ربانی، شهید ابوالفتحی، پوریای ولی و دانشکده شهید باهنر برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: افتتاحیه این مسابقات دوم مرداد ماه  در ورزشگاه بعثت برگزار خواهد شد.

حسینی گفت: ششم مرداد نیز مسابقات فینال و رده بندی و در نهایت اختتامیه این مسابقات برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:در کنار این رویداد ورزشی، استان فارس میزبان گردهمایی روسای ادارات تربیت بدنی و سلامت سراسر کشور نیز خواهد بود که در آن مسوولینی  از وزارت آموزش و پرورش نیز حضور خواهند داشت.

خاطر نشان می شود: در پایان این جلسه احکام مسوولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات نیز به انها اهدا و این افراد نیز گزارشی از اخرین فعالیت های کمیته خود را بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه