English

سرپرست شرکت گاز استان ایلام:

شرکت گاز استان برای شرایط بحران و اضطراری آماده است

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه برای شرایط اضطراری آمادگی کامل دارد، گفت: شرکت گاز استان علاوه بر خدمات‌رسانی به مناطق مختلف استان، در حوزه پدافند غیرعامل نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است و در شرایط اضطرار و بحرانی، هیچگونه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

شرکت گاز استان برای شرایط بحران و اضطراری آماده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز در دیدار با رئیس خانه‌مطبوعات استان با بیان اینکه واحدهای عملیاتی از جمله امداد و کمیته بحران این شرکت در شرایط اضطراری آماده خدمات‌رسانی هستند، افزود: به‌منظور جلوگیری از افت‌فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین، اقدامات مهم و اساسی را در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار داده است که خروجی آن تاُمین گاز پایدار برای همه مشترکین است.

وی به تعمیرات اخیر خط لوله سراسری انتقال گاز اشاره کرد و اظهار داشت: با مدیریت مناسب گاز ذخیره موجود در خطوط و شبکه و تلاش همکاران منطقه ۷ شرکت انتقال گاز، خوشبختانه در کمترین‌زمان ممکن تعمیرات مذکور به اتمام رسید و بدون قطع گاز مشترکین خانگی شهرستان‌های ایلام و چوار، تزریق گاز از خط سراسری وارد خطوط لوله استان انجام شد.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: با تشکیل کمیته بحران، کنترل و مدیریت مصرف گاز ذخیره در خطوط لوله، پایش و مانیتورینگ آنلاین مصارف، آماده‌باش کامل پرسنل، خوشبختانه این تعمیرات بدون قطع گاز مشترکین خانگی به اتمام رسید و هم اکنون جریان گاز کلیه واحدهای صنعتی و CNG نیز در حال وصل می باشد.

کشاورز با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز‌طبیعی برخوردار هستند، افزود: در سال‌جاری تعداد قابل توجهی از مناطق روستایی استان گازدار خواهند شد که با اتمام این پروژه‌ها، میزان ضریب‌نفوذ گازرسانی در روستاها به ۹۹ درصد می‌رسد که تقریباً پرونده گازرسانی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: کارکنان این مجموعه در جبهه توزیع گاز، نقشی فعال و اثرگذار دارند و کمک بسزایی به تاُمین انرژی و گرم کردن منازل مسکونی می‌کنند تا در میزان رفاه و آسایش مردم شریف استان خدشه‌ای وارد نشود.

سرپرست شرکت گاز استان از همراهی مردم و رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز در طول این چند روز قدردانی کرد و اظهار داشت: بدون همراهی و همکاری مردم و رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز قبل از اتمام تعمیرات، قطعا با قطعی گاز خانگی مواجهه می شدیم که در این زمینه همراهی آحاد مختلف مردم قابل تقدیر و قدردانی است. 

در این دیدار رئیس خانه‌مطبوعات استان ایلام از تعامل و همکاری مجموعه شرکت گاز استان بخصوص روابط عمومی این شرکت قدردانی کرد و گفت: تعامل دو‌سویه با اصحاب رسانه استان باعث ارتباط نزدیک مردم و مسئولان شده‌ است.

سجاد صیدی با اشاره به اینکه انتظار می رود شرکت گاز استان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به اصحاب رسانه و مطبوعات استان در زمینه‌های مختلف کمک کند، افزود: ایجاد ارتباط شرکت گاز با مردم از طریق رسانه‌ها برای شناساندن عملکردهای این شرکت در استان، انتقال نقطه‌نظرات مردم در رابطه با مسائل حوزه گاز، سنجش میزان رضایت مردم، اخذ انتظارات آنان جهت آگاهی مسئولان و تلاش برای رفع مشکلات و نارسایی‌های احتمالی است.

گفتنی است رئیس خانه‌مطبوعات استان ضمن حضور در اتاق کنترل و بازدید از سیستم مانیتورینگ آنلاین پایش مصرف گاز استان، در جریان نحوه مدیریت کار و خدمات ارائه‌شده شرکت گاز به مشترکین قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه