English

با حضور استاندار گیلان؛

پیکر شهید مهدی کامور آستانه در زادگاهش تشیع شد

مراسم تشییع پیکر شهید مهدی کامور آستانه از نیروهای غیور انتظامی، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور اسدالله عباسی استاندار، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور در آستانه اشرفیه برگزار شد.

پیکر شهید مهدی کامور آستانه در زادگاهش تشیع شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مراسم تشییع پیکر شهید مهدی کامور آستانه از نیروهای غیور انتظامی، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور  اسدالله عباسی استاندار، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور در آستانه اشرفیه برگزار شد.

 عباسی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، امنیت داخلی و مرزهای کشور را مرهون تلاش و جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانان و سربازان گمنام امام زمان (عج) خواند و افزود: این افراد جان بر کف برای صیانت از اسلام ، قرآن و حفظ کیان ایران اسلامی جهاد می کنند.

وی شهدای ایران اسلامی را نمادی از غیرت، خودباوری و خداشناسی دانست که با خدمت صادقانه در جبهه حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.

شهید مهدی کامور آستانه

استاندار تصریح کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب، ادای دین به شهدا و ایثارگران است و باید در مسیر ارج نهادن به مقام شامخ آنان تلاشی مضاعف صورت گیرد.

شهید مهدی کامور آستانه یکی از نیروهای غیور انتظامی بود که در حین انجام ماموریت در استان سیستان و بلوچستان به لقاءالله پیوست.

پیکر پاک این شهید نظم و امنیت صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان در رشت تشییع گردید و پس از تشییع در آستانه اشرفیه، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین درپی شهادت این شهید مدافع نظم امنیت، پیام تسلیتی صادر کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه