English

پیام تسلیت استاندار گیلان درپی شهادت شهید مهدی کامور آستانه

استاندار گیلان با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مهدی کامور آستانه از نیروهای غیور انتظامی استان، گفت: در ایام منتسب به دهه امامت و ولایت، سرزمین هشت هزار ستاره درخشان، مفتخر به تقدیم شهید غدیر شد.

پیام تسلیت استاندار گیلان درپی شهادت شهید مهدی کامور آستانه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، استاندار گیلان با صدور پیامی شهادت شهید مهدی کامور آستانه را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (احزاب آیه ۲۳)

شهادت مظلومانه یکی از نیروهای غیور انتظامی استان گیلان شهید مهدی کامور آستانه که در حین انجام ماموریت در استان سیستان و بلوچستان به لقاءالله پیوست، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌تردید حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز در ایام منتسب به دهه امامت و ولایت، سرزمین هشت هزار ستاره درخشان، مفتخر به تقدیم شهید غدیر شد که این جانفشانی در حفظ ثبات و آرامش، ستودنی است.

اینجانب شهادت این عزیز جان برکف را به محضر امام عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف بویژه مردم شریف آستانه‌اشرفیه و بازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم و ضمن ابراز همدردی، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علوّ درجات و برای یادگارانش، صبر و سلامتی مسألت دارم.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید ستوان سوم «مهدی کامور» صبح ۲۸ تیر در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان تا میدان گیل برگزار می شود.

پیکر این شهید پس از تشییع در رشت به زادگاهش شهرستان آستانه اشرفیه منتقل و ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی