English

تداوم ناپایداری جوی در هرمزگان

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز با تاثیر سامانه فصلی در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

تداوم ناپایداری جوی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، براساس تحلیل نقشه های هواشناسی هرمزگان، آسمان استان قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان با رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای باد پیش بینی می‌شود.
با توجه به صدور هشدار هواشناسی هرمزگان، با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در مناطق شرقی استان توصیه می‌شود مردم از قرارگیری در حریم رودخانه‌ها در ساعات بعدازظهر و شب خودداری کنند.
به گفته اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی نیز پدیده شاخص مناطق دریایی استان است که سبب مواج شدن دریا و اختلال در تردد‌های دریایی به ویژه در محدوده تنگه‌ هرمز و دریای عمان می شود.
بیشتر بخوانید:

از قرارگیری در حریم رودخانه ها خودداری شود
اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد: با توجه به تداوم باد‌های جنوب شرقی بویژه در ساعات صبح و ساعات پایانی شب، شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
شایان ذکر است از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای مورد انتظار نخواهد بود و این شرایط جوی و دریایی تا روز پنجشنبه در استان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه