English

آمادگی بوستان‌های شهری قم برای توسعه رشته تکواندو

شهردار قم از آمادگی بوستان‌های شهری قم برای توسعه رشته تکواندو خبر داد.

آمادگی بوستان‌های شهری قم برای توسعه رشته تکواندو

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم ظرفیت کم‌نظیری در جهت توسعه انواع رشته‌های ورزشی را در یک محیط مفرح و کم‌هزینه دارد.

وی با بیان اینکه توسعه تکواندو در قم در قالب بوستان‌های شهری نیازمند پیگیری اعضای هیات این رشته ورزشی است، یادآور شد: مجموعه‌های فرهنگی ورزشی در همه مناطق شهری طی سال‌های گذشته در شهر قم به بهره‌برداری رسیده و در حال احداث است که هم‌اکنون تعدادی از هیات های ورزشی از ظرفیت این سالن‌های مجهز  در مسیر توسعه رشته‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

شهردار قم ابراز کرد: ۴۰۰ بوستان شهری قم که برخی از آن‌ها از نظر وسعت و مساحت وضعیت مطلوب‌تری دارند ظرفیت بالفعلی جهت توسعه رشته‌های ورزشی به وجود آورده‌اند.

وی نقش کارکردی ورزش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اثر مهم ورزش تقویت اراده و اعتمادبه‌نفس فرد در کنار تقویت جسم است و این مساله سبب می‌شود تا فرد در جامعه نیز نقش‌آفرین بوده و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به‌درستی ایفا کند.

سقائیان نژاد در پایان با تأکید بر اینکه زیربنای سرمایه‌گذاری در مباحث فرهنگی، ورزش است، گفت: هادی ساعی به‌عنوان یکی از مفاخر ورزشی کشور می‌تواند در توسعه ورزش تکواندو در قم نقش بسزایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه