English

سامانه ۱۳۷ زبان گویای شهروندان قمی است

شهردار قم گفت: سامانه ۱۳۷ زبان گویای شهروندان قمی است.

سامانه ۱۳۷ زبان گویای شهروندان قمی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد با بیان اینکه شهروندان از طریق پل‌های مختلف ارتباطی می‌توانند با شهرداری قم در ارتباط باشند، افزود: سامانه ۱۳۷ هم‌اکنون به خاطر نفوذی که در بین مردم پیدا کرده توانسته خود را به زبان شهروندان در انتقال مباحث و مطالبات تبدیل نماید.

دکتر سقائیان‌نژاد اثر کارکردی اعتماد عمومی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در پرتو این اعتماد سرمایه اجتماعی پررنگتر می‌شود؛ بودجه شهرداری از مردم تأمین می‌شود و نقش دولت در برخی امور مانند مباحث زیربنایی بسیار محدود است و از این منظر مجموعه مدیریت شهری خود را مسئول و پاسخگو در قبال شهروندان و توسعه شهری می‌داند.

وی اظهار داشت: اگر چالش‌ها و مشکلات شهری به‌صورت مدون و مشخص شده منعکس و بیان شود سبب پیگری و حل معضلات و در نهایت افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی شهروندان می‌شود.

شهردار قم تصریح کرد: انعکاس مدون مشکلات و چالش‌ها همچنین سبب می‌شود تا  مردم راحت‌تر مشکلات خود را بیان کنند که این مساله می‌تواند در جلوگیری از بسیاری از چالش‌ها و معضلات بزرگ و بهبود شرایط اقتصادی و کسب و کار به مجموعه شهرداری کمک کند.

دکتر سقائیان‌نژاد با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ می‌تواند به محلی جامع جهت جمع‌آوری و ثبت آراء مردمی در نظام ارائه پیشنهادات تبدیل شود، گفت: مردم در خلال بیان مشکلات شهری خود پیشنهادات بسیار مفید و کارآمدی را بیان می‌کنند و به همین منظور گسترش و توسعه راه‌های ارتباطی شهروندان و شهرداری مانند سامانه ۱۳۷ می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه