English

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان شد

غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حکمی غلامرضا روشان را به سمت مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان منصوب کرد.

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامان تامینی و تربیتی خوزستان که روز یکشنبه با حضور محمود ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، رییس کل دادگستری خوزستان، قضات ، دادستان عمومی و انقلاب اهواز و مدیران ارشد بخش های زیرمجموعه قوه قضاییه در خوزستان در سرسرای شهید لاجوردی ستاد دیه خوزستان برگزار شد از پژمان پروین مدیرکل پیشین زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان در این مدت ۲۰ ماه مسوولیت در این سمت قدردانی شد.

پروین به تازگی در حکمی از سوی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرکل برنامه ریزی ، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور منصوب شده است.

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان پیش از این مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی و استان کرمان بود.

روشان در این آیین در سخنان کوتاهی خوزستان را سرزمین شهدا و پایتخت مقاومت ، ایثار و شهادت بیان کرد و بر خدمت در این سرزمین مقدس را افتخاری بزرگ دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه