English

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از مددجویان آزاد شده از زندان

گزارش مبسوطی از همکاری ها بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از مددجویان آزاد شده توسط سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ارائه شد.

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از مددجویان آزاد شده از زندان
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آزادسازی زندانیان از اقدامات خداپسندانه و ارزشمندی است که در چند سال اخیر توسط اقشار و آحاد مختلف جامعه در کشور فرهنگ سازی شده است.
در این ارتباط بانک قرض الحسنه مهر ایران در اواخر سال ۱۳۹۶ در اقدامی درخور تحسین و شایسته با تخصیص مبلغی به صورت اهداء اقدام به مشارکت در امر خداپسندانه آزاد سازی زندانیان مدیون نمود.
 
بانک قرض الحسنه مهر ایران پیش از فرارسیدن سال نو ۹۷ با پرداخت دین ۵۰ نفر از زندانیان نیازمند و معسر زندان های استان تهران، گام موثری در راستای کمک به زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی و خانواده های آنان برداشته است. زندانیان مدیونی که به دلیل وجود شاکی خصوصی در صورت عدم پرداخت بدهی، می بایست سال های زیادی را در زندان بگذرانند. 
 
تعداد ۴۲ نفر ( ۸۲ درصد) از مددجویان مدیون آزاد شده از زندان ها و ندامتگاه های استان تهران توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران مردان و ۸ نفر (۱۶ درصد) زنان و مادران بودند.
 
در این اقدام خداپسندانه تعداد ۳۸ نفر از زندانیان آزاد شده از مددجویان جوان، ۹ نفر از مددجویان میان سال و ۳ نفر باقی مانده از مددجویان پیر و سالخورده می باشند.
 
۶۴ درصد جمعیت آزاد شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران از افراد مددخواه معسر و مدیون متاهل و سرپرست خانواده هستند که با این اقدام ارزشمند، به کانون گرم خانواده بازگشتند.
 
این اقدام بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند با بازگشت فرد زندانی به جامعه و از سر گیری فعالیت شغلی و اقتصادی، زمینه حل مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی افراد درگیر در موضوع را فراهم کرده و بدین ترتیب از بروز آسیب های احتمالی در خانواده و جامعه پیشگیری کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه