English

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد؛

اهمیت حمایت از زوجین نابارور در راستای تحقق جوانی جمعیت

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در  ششمین نشست قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه بر برنامه ریزی در راستای حمایت از زوجین نابارور در فارس با مشارکت سازمان های مرتبط با قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت و جوانی جمعیت تاکید کرد.

اهمیت حمایت از زوجین نابارور  در راستای تحقق جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سید وحید حسینی ،رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت درباره این واقعه بزرگ عنوان کرد: بعثت پیامبر اکرم (ص) و آغاز ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) دو واقعه عظیم است که خداوند به این واسطه، راه کامل کردن نعمت های خود را به ما نشان داده است.او ابراز امیدواری کرد که با تبعیت از ولایت فقیه، زمینه ظهور امام زمان(عج) و رستگاری بشریت فراهم آید.

 سید وحید حسینی مشارکت سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان با مجموعه سلامت را موجب تسهیل روند خدمات رسانی به مردم دانست و با قدردانی از مشارکت آنان در پیشبرد بهتر موضوع جوانی جمعیت، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعیت را مستلزم مشارکت بین بخشی دانست.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس، دوران کرونا را نمودی از تجربه همکاری و مشارکت سازمانی در خدمت به جامعه عنوان کرد که با همدلی دستگاه های اجرایی استان با مجموعه سلامت، این بحران در فارس به نحو کارآمدی مدیریت شد و از مسوولان دستگاه های اجرایی استان دعوت کرد تا برای مشارکت در این زمینه با قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت جوانی و جمعیت دانشگاه همکاری کنند.

او با تاکید بر اینکه هماهنگی سازمان های مرتبط با مجموعه سلامت موجب افزایش رضایت مندی مردم از خدمات می شود، اظهار کرد: برای دستیابی حداکثری به اهداف جوانی جمعیت، نیاز است با پرهیز از موازی کاری، اقدامات بین بخشی هم راستا و با هماهنگی مشترک صورت گیرد.

راه اندازی «کمیته رصد و پایش قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت جوانی و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز» در راستای ارزیابی مصوبه های این نشست، از دیگر تاکیدات رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ششمین قرارگاه جوانی جمعیت بود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه