English

رئیس کل دادگستری استان گیلان:

دستگاه قضایی با متصرفین بیت المال برخورد قانونی خواهد کرد

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی و اجرایی از برخی تصرفات صورت گرفته در ساحل بخش خشکبیجار و اراضی زراعی آن بازدید کرد.

دستگاه قضایی با متصرفین بیت المال برخورد قانونی خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد قضایی و اجرایی از برخی تصرفات صورت گرفته در ساحل بخش خشکبیجار و همچنین در اراضی زراعی آن بازدید نمود.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی دستور آزادسازی بخشی از سواحل و اراضی کشاورزی تصرف شده را صادر کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فردی بدون توجه به تذکرات قانونی نسبت به ساخت و ساز غیر متناسب با وضعیت و شرایط اقلیمی اقدام نموده است گفت: متصرفینی که قصد تصرف، ساخت و ساز و فروش اراضی ملی را داشته باشند به استناد ماده 11 قانون اراضی مستحدثات ساحلی به حبس و خلع ید محکوم خواهند شد.

دستگاه قضایی

وی از متولیان اصلی اعم ازادارات منابع طبیعی و محیط زیست خواست تا به محض رویت سازه های غیر مجاز از ادامه ساخت آن جلوگیری نمایند و تاکید کرد: اراضی ساحلی در محدوده 60 متری سواحل از انفال بوده و متعلق به  همه مردم است و باید آزاد باشد و دستگاه قضایی با قاطعیت با متصرفین بیت المال برخورد قانونی خواهد کرد.

آقایی در ادامه این بازدید تصریح کرد: شخصی 16هزار متر از اراضی زراعی بخش خشکبیجار را قطعه بندی کرده و با تغییر کاربری آن را در معرض فروش گذاشته بود که با پیگیری جهاد کشاورزی، رئیس حوزه قضایی خشکبیجار از تغییر کاربری این زمین ممانعت نموده و مالک عرصه نیز متعهد شد تا اراضی تصرف شده را آزاد سازی نموده و به وضعیت زراعی گذشته باز گرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه