English

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد؛

یک طرفه شدن جاده کندوان از عصر امروز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان در صورت مشاهده ترافیک سنگین، از عصر امروز جمعه یک طرفه می‌شود.

یک طرفه شدن جاده کندوان از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: ترافیک در جاده‌های هراز و کندوان در صبح امروز جمعه 24 تیر 1401 پرحجم و روان است

وی با اشاره به اینکه ترافیک در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، ادامه داد: پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز جمعه، ترافیک از مازندران به سمت تهران سنگین شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی که از روز چهارشنبه در جاده‌های مازندران آغاز شده تا روز شنبه 25 تیرماه اعمال می‌شود گفت: اگر ترافیک در محور کندوان سنگین شود تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 24 تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: در صورت ترافیک سنگین در مرزن آباد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان داشت: همچنین در صورت مشاهده ترافیک سنگین، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 امروز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 22 امروز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

وی عنوان داشت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح فردا شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی ابراز داشت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه