English

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

ظرفیت ایجاد شهرک تخصصی پوشاک در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: ظرفیت ایجاد شهرک تخصصی پوشاک در آذربایجان‌شرقی وجود دارد و فقط در این زمینه باید با هم‌افزایی به ادبیات مشترکی برسیم.

 ظرفیت ایجاد شهرک تخصصی پوشاک در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در جمع اعضای اتحادیه فروشندگان البسه و پوشاک تبریز اظهار داشت: در شهرک تخصصی پوشاک می‌توان علاوه‌بر تولید، مدرسه مد و طراحی، نمایشگاه دائمی فروش و تمام موردی که برای توسعه کسب و کارهای این صنف لازم است را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه باید قبول کنیم محصولات فاخری را تولید و به بازار عرضه می‌کنیم، گفت: باید با فعال‌سازی صنوف، زنجیره‌های صنفی را به یکدیگر وصل کنیم که نیاز به برنامه و استراتژی دارد.

پرنیان ادامه داد: حوزه پوشاک ظرفیت زیادی دارد، چراکه این صنعت یک صنعت ثروت‌زا و اشتغال‌آفرین است.

وی یادآور شد: برای توسعه کسب و کارها باید فراتر از مدل‌های عادی مرسوم وقت بگذاریم و کار کنیم و در این زمینه سازمان صمت با تمام توان آماده همکاری با فعالان این صنف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید به این ادبیات برسیم که می‌خواهیم یک کار اقتصادی بزرگ در استان انجام دهیم، تصریح کرد: در این صنف می‌توانیم کارهای بسیار زیادی انجام دهیم ولی انجام این کار مستلزم وجود مدل اقتصادی، نقشه راه و یک چشم‌انداز روشن است.

وی با اشاره به اهمیت تسهیل‌گری و رفع موانع فعالیت فعالان این صنف تاکید کرد: در زنجیره تولید پوشاک مشکلاتی وجود دارد که از جمله این مشکلات می توان به تامین مواد اولیه اشاره کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید تمهیدات و راهکارهای ویژه‌ای برای رفع موانع تولید اتخاذ شود، متذکر شد: به منظور توسعه کسب و کارها و ایجاد اشتغال پایدار باید در هر صنفی زنجیره تولید تکمیل شود،  برای مثال با راه‌اندازی یک واحد صنعتی مواد غذایی اکنون در استان روزانه یک‌هزار تن روغن فرآوری و استحصال می‌شود که ۴۵۰ تن از این محصولات روغن خوراکی و ۵۵۰ تن مشتقات روغن است.

پرنیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افراد زیادی در حوزه صنعت، تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، بنابراین باید بسته‌های پیشنهادی اقتصادی را آماده کنیم تا به سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه