English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

واگذاری زمین جهت ساخت مسکن ۱۷۰۰ نفر از اقشار ویژه در شهرستان کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: اراضی مورد نیاز جهت تامین مسکن 1700 نفر در فاز اول از اقشار ویژه شهرستان کاشان تامین و واگذار شد.

 واگذاری زمین جهت ساخت مسکن 1700 نفر از اقشار ویژه در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی آراسته با اشاره به اینکه  بیش از 10 هزار نفر در قالب اقدام ملی در شهرستان ثبت نام و پالایش شده اند، اظهار داشت: این اداره همسو با سیاست گذاری های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و با تلاش و پیگیری مستمر، اقدامات ویژه‌ای را در راستای تامین مسکن اقشار ویژه شهرستان، خانه دار شدن افراد کم درآمد و کاهش قیمت مسکن بعمل آورده است. 

 وی با بیان اینکه  خدمات آب ، برق،  گاز ، مخابرات ، آسفالت و جدول گذاری برای این افراد رایگان خواهد بود، گفت: با فعالیت های بعمل آمده اراضی مورد نیاز جهت تامین مسکن 1700 خانوار از اقشار ویژه شهرستان کاشان تامین و واگذار شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص دیگر اراضی دولتی واگذار شده افزود: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل اعم از محدوده و حریم شهرها براساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود. 

وی گفت: براین اساس ۱۰ هکتار اراضی دولتی شهرستان کاشان جهت احداث مکان‌های ورزشی و فضاهای آموزشی به ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، شهرداری و ... واگذار شده است. 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به ساخت مجموعه مسکن ۳۹۰ واحدی با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال آورده در حوزه ساخت واحدها بیان داشت: محوطه سازی این مجموعه با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال انجام که شامل جدول گذاری، آسفالت وزیرسازی معابربوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه