English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد؛

آغاز دومین هفته فرهنگ و هنر به میزبانی شهرستان فومن

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز دومین هفته فرهنگ و هنر به میزبانی شهرستان فومن در روز پنجشنبه 23 تیر خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری هفته‌های فرهنگی و هنری پیشرانی ظرفیت‌های فرهنگی هنری هر شهر است.

آغاز دومین هفته فرهنگ و هنر به میزبانی شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، رضا ثقتی از آغاز دومین هفته‌ فرهنگ و هنر به میزبانی شهرستان فومن در روز پنجشنبه 23 تیر خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری هفته‌های فرهنگی و هنری پیشرانی ظرفیت‌های فرهنگی هنری هر شهر است. 

وی با بیان اینکه مردم گیلان برای مفاخر و مشاهیر خودشان ارزش و احترام و ارادت قائل هستند و بزرگان فرهنگی و هنری و ادبی و دینی را از یاد نمی برند، تصریح کرد: امسال هفته های فرهنگ و هنر را در هر ۱۷ شهرستان گیلان برگزار خواهیم کرد، آستانه اشرفیه ایستگاه اول بود و فردا در فومن همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی با حضور دکتر محمود شالویی دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین هفته فرهنگ و هنر استان در فومن افتتاح خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه هفته های فرهنگ و هنر شهرستان ها در تقویم فرهنگی استان ثبت می شود، گفت: با همت اهالی فرهنگ و هنر در سال های آتی نیز این هفته ها را ادامه خواهیم داد.

 وی هزینه کردن در حوزه فرهنگ و هنر را سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر ارزش افزوده ما هستند و لذا دولت سیزدهم برای سرمایه گذاری در عرصه فرهنگ و هنر پیشروست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه