English

پنج شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ ؛

اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، یوسف نیک انجام با اعلام  این خبر اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره ملی طنز پهلو با یاد استاد کیومرث صابری فومنی با حضور دکتر محمود شالویی دستیار وزیر و ریاست حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۵ دوره جشنواره ملی طنز پهلو گفت: با توجه به تاکید مقام رهبر معظم انقلاب بر اهمیت طنز فاخر و تمجید ویژه معظم له از استاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا)، امسال ششمین دوره این جشنواره به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: به دنبال انتشار فراخوان جشنواره طنز پهلو از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مبنی بر ارسال آثار طنز در دو بخش شعر و داستان کوتاه نسبت به دوره پنجم با افزایش آثار ارسالی مواجه بوده ایم.

وی افزود: داوری آثار دریافت شده در حال انجام بوده و در نهایت به سه اثر در هر بخش مجموعا ۶ اثر برتر و همچنین ۴ اثر شایسته تقدیر جوایز نقدی و لوح تقدیر و مدال ویژه جشنواره اعطاءخواهد شد.

نیک انجام به حضور مهمانان کشوری در این جشنواره اشاره کرد و گفت: استاد رضا رفیع نویسنده و طنز پرداز کشوری، استاد حمید لولایی بازیگر طنز کشور، استاد بیژن لرد از خوانندکان کشوری و استاد فرامرز ریحان صفت از طنز پردازان کشور از مهمانان ویژه این مراسم خواهند بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای نمایش ویژه توسط هنرمندان برجسته استان و پخش کلیپ و اجرای آثار برگزیده برندگان و اجرای برنامه توسط مهمانان نام برده و تجلبل از برگزیدگان از بخش های مختلف این جشنواره خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه