English

رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش:

ثبت نام دانش آموزان باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی باشد

رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران گفت: ثبت نام دانش آموزان باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی باشد.

ثبت نام دانش آموزان باید بر اساس دستورالعمل ابلاغی باشد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید کاظم میرنظری با اشاره به شروع ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید در زمان مقرر، خواستار نظارت مستمر بر این فرایند در سطح تمامی واحدهای آموزشی استان شد و اظهار داشت: عملکرد مدارس در ثبت نام دانش‌آموزان باید بر اساس دستورالعمل و چهارچوب‌های ابلاغی بوده و از اعمال سلیقه های خارج از ضوابط جلوگیری شود.

وی رعایت محدوده بندی مدارس را از عوامل تأثیرگذار در اجرای مطلوب فرایند ثبت‌نام دانست و ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و همچنین رعایت حقوق دانش آموزان و والدین آنها از اولویت های ستاد ثبت نام است که باید مورد توجه عوامل اجرایی و مدیران مدارس قرار گیرد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه  ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی صرفاً بر اساس محدوده جغرافیائی صورت می گیرد، گفت: به تمامی مدارس دولتی ابلاغ شده که به غیر از پول کتاب و بیمه وجهی از اولیا دریافت نشود و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق موظفند محدوده مدارس را بر اساس تراکم جمعیتی و ظرفیت مدارس تعیین و ابلاغ کنند.

وی بیان داشت: به منظور حسن اجرای دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان، ناظران ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارتی، استانی و شهرستانی،از فردا با حضور در ستادهای ثبت نام و آموزشگاه ها بر نحوه اجرای این دستورالعمل نظارت خواهند کرد.

میرنظری افزود: شماره تلفن های ستاد ثبت‌ نام استان، شهرستان و منطقه، نشانی اینترنتی سامانه پاسخگویی به شکایت به نشانی shekayat.media.ir و نیز نشانی Qr کد نظرسنجی از والدین، باید در تابلو اعلانات در دید اولیا و دانش آموزان نصب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه