English

زهرا مظفر:

دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی اکیدا ممنوع است

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش اعلام کرد دریافت هرگونه وجه به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد اکیدا ممنوع است.

دریافت هرگونه وجه در مدارس دولتی اکیدا ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با حضور در شبکه خبر گفت: سیاست آموزش و پرورش در قبال دریافت وجه از سوی والدین تغییر نکرده است. بر اساس آئین نامه اجرایی مدارس، دریافت هر گونه وجه ممنوع است، به جز در مدارس غیردولتی، شاهد و سمپاد که هزینه مشخص برای آنها تعیین شده است. مدارس دولتی ما نباید هیچ گونه وجهی را از اولیا دریافت کنند.

وی ادامه داد: اگر مدرسه ‌ای در این زمینه اقدام کرده است اولیا می‌توانند بر اساس دستورالعملی که ما در تابستان اعلام کردیم به پرتال آموزش و پرورش در قسمت ثبت شکایات مراجعه کرده و این تخلف مدرسه را به اطلاع ما برسانند تا ما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم. والدین بعد از ثبت شکایت یک کد دریافت می‌کنند و بعد از آن می‌توانند پاسخ را دریافت کنند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: در ثبت شکایت باید هویت فرد شاکی مشخص باشد اما در گزارش‌های مردمی هویت شخص شاکی مشخص نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ما فرم‌هایی داریم که در آن تاکید شده، مدارس نباید مبلغی را از والدین دریافت کنند، اولیا نیز باید این فرم‌ها را پر کنند تا ما گزارش را کسب کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه