English

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان اعلام کرد؛

پرداخت ماهانه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری

همزمان با دومین روز از هفته تامین اجتماعی جمعی از مدیران و کارکنان بخشهای بیمه ای و درمانی این مجموعه با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

پرداخت ماهانه بیش از 1000 میلیارد تومان انواع مستمری

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، همزمان با دومین روز از هفته تامین اجتماعی جمعی از مدیران و کارکنان بخشهای بیمه ای و درمانی این مجموعه با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و ضمن بهره مندی از رهنمودها و بیانات ایشان، گزارشهایی توسط مدیران ارائه گردید. 

 حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار صمیمانه با تبریک دهه امامت و ولایت و تقارن زیبای هفته تامین اجتماعی با اعیاد بزرگ مذهبی، تامین اجتماعی را عرصه ای وسیع برای خدمتگزاری با دامنه متنوع خدمات و تعهدات و خیل گسترده ای از مخاطبان معرفی نموده و اظهار داشت : بیش از یک میلیون و سیصد و بیست هزار نفر یعنی افزون بر نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و توسط 28 شعبه بیمه ای، 7 واحد اقماری و 10 کارگزاری رسمی ارائه خدمت میگردند. 

وی با بیان اینکه این مجموعه در سالجاری ماهانه بیش از 1000 میلیارد تومان انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت پرداخت مینماید اذعان داشت: میزان افزایش مستمری ها برای حداقل بگیران در سالجاری 57 درصد بوده است. 

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر اینکه این سازمان مجموعه ای هزینه درآمدی بوده و بدون تکیه بر منابع دولتی باید تعهدات خود را از محل دریافت حق بیمه ها انجام دهد خاطر نشان ساخت: مجموع منابع درآمدی تامین اجتماعی گیلان در سال گذشته تنها حدود 60 تا 65 درصد تعهدات را پوشش داده است و پیش بینی میگردد با توجه به رشد هزینه ها این نسبت در سالجاری کمتر گردد . 

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه پس از مستمری ها ، هزینه های بخش درمان بیشترین ارقام تعهدات ریالی را تشکیل می دهد افزود: با احتساب این مبالغ در کنار مقرری بیمه بیکاری و انواع غرامتها و کمک هزینه ها، تامین اجتماعی گیلان ماهانه 1500 میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران تعهدات ارائه مینماید. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری میزهای خدمت جهادی را از اقدامات شاخص تامین اجتماعی گیلان از سال گذشته برشمرده و اذعان داشت: این حرکت از سوی بسیاری استانها و دستگاههای دیگر به مثابه الگو استفاده گردید. 

شایان ذکر است آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه در همه ادیان الهی به ویژه مکتب نورانی اسلام توجه به مقوله سلامت در ابعاد جسمی و روحی بسیار اهمیت دارد کار تامین اجتماعی را محقق نمودن این مهم از هر دو منظر جسمی در بخش درمان و روحی با ایجاد آرامش خاطر و امنیت روانی در حوزه بیمه ای برشمرد و از تلاشهای انجام شده قدردانی نمود .   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه