English

تقویت زیرساخت گردشگری کرج-کندوان

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: با توجه به ایجاد محور تهران-شمال برای تردد مسافران، محور کرج- کندوان به مسیر هدف گردشگری تبدیل شده است و نیاز به تقویت زیرساخت‌ها دارد.

تقویت زیرساخت گردشگری کرج-کندوان

به گزارش خبرگزاری موج البرز، شهرام علی‌محمدی روز سه شنبه ۲۱ تیرماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: البرز از لحاظ موقعیت جغرافیایی با بسیاری از دیگر استان‌ها متفاوت است. ویژگی‌هایی مانند اتصال به پایتخت می‌تواند هم به عنوان فرصت و هم تهدید مطرح باشد. فرصت ازین لحاظ که می‌تواند محلی برای استراحت و گذران اوقات فراغت گردشگر ان باشد.

معاون گردشگری البرز افزود: اکنون با توجه به ایجاد محور مواصلاتی تهران- شمال برای تردد مسافران، جاده کرج-کندوان که در حوزه استان البرز است تقریبا به جاده گردشگری تبدیل شده و با وجود روستاهای هدف گردشگری ظرفیت بالایی در بوم‌گردی دارد.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه این جاده از حالت ترانزیت خارج شده و به عنوان یک جاده گردشگری قلمداد می‌شود، اظهار کرد: اکنون باید به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری  برای این جاده که مسافرپذیر شده و از لحاظ توریستی بیشتر مورد توجه قرار دارد، باشیم.

وی تأکید کرد: متناسب با نوع گردشگران البرز که بیشتر مایل به دیدن جاذبه‌های طبیعی وتفریحی هستند نیاز است تا اقامتگاه‌هایی ساخته شود که گردشگران بتوانند با هزینه مناسب‌تر به اقامت در استان بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه