English

در راستای اجرای صحیح دستورالعمل های جاری شرکت انجام شد؛

بازدید گروه معین اصلی ستاد از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

به منظور اجرای دقیق اطلاعیه ها ودستورالعمل ها، اعضای گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ناحیه مرکزی، تأسیسات انبار نفت و مجاری عرضه منطقه قم طی 2 روز بازید نمودند.

بازدید گروه معین اصلی ستاد از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، رییس گروه معین در جلسه جمع بندی بازدید که با حضور اعضای این گروه، مدیر و مسوولین منطقه برگزار گردید؛ ارزیابی نهایی از این بازدید در مجموع مطلوب دانست.

در ابتدای جلسه سید محمود طاهری مدیر منطقه، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به معین‌کنندگان به سرپرستی رضا کشاورزی و همچنین تبریک بازنشستگی جواد علیزادگان رئیس ایمنی, آتشنشانی و محیط زیست و آرزوی سلامتی برای ایشان وخانواده محترمشان  گفت: از زحمات و خدمات شما همکار گرامی که بهترین سالهای عمر خود را در راه ارتقاء اهداف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سپری نموده اید صمیمانه تشکر می نمایم وامیدوارم از تجربه، خرد و آگاهی جنابعالی که در طول این سالیان گذشته حاصل شده است، کمال استفاده بعمل آید.

در ادامه جلسه گزارش عملکرد 3 ساله منطقه در قالب پاورپوینت ارائه و معاونین و روسای واحدها، مواردی از چالش‌ها، مشکلات و پیشنهادات را مطرح نموده وسپس هر یک از اعضاء گروه معین به طرح گزارش و نتیجه بازدید های خود پرداختند و به نکات مورد نظر جهت اطلاع همکاران واحدهای مربوطه اشاره کردند.

کشاورزی مشاور مدیرعامل و رئیس گروه معین حوزه 2 عملیات ستاد در این رابطه گفت: اینجانب حامل پیام عرض خدا قوت و خسته نباشید از طرف مدیر عامل خدمت شما همکاران هستم و تأکید ایشان را بر رویکرد جدید گروه معین به حاضرین ابلاغ می‌نمایم.

وی هدف گروه معین را دیدار چهره به چهره با مدیران و دیگر کارکنان به منظور آشنایی با مشکلات در حوزه فعالیت هر واحد شخص ذکر کرد و افزود ارزیابی های انجام شده در هر حوزه ای مثبت بوده و این باعث افتخار است که بعنوان اولین قدم، منطقه ای انتخاب شده است که  ما بتوانیم علاوه بر بحث شناسایی مشکلات، چالش ها و تعاملات لازم، بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) را نیز زیارت نماییم .

رئیس گروه معین - بحث حصول اطمینان از صحت عملکرد عملیات فنی و مالی و بررسی میدانی این مسائل را از وظایف اصلی گروه معین ذکر کرد و ادامه داد: از اهداف گروه معین، شناسایی نفرات توانمند و پر تلاش در هر منطقه می‌باشد.

وی در پایان جلسه جمع بندی گروه معین از مدیر و کارکنان منطقه به منظور حسن عملکرد و همچنین همکاری با اعضای گروه معین تقدیر و تشکر نمود

لازم به ذکر است در جریان بازدید گروه معین از منطقه قم، رئیس گروه معین در معیت مدیر و برخی از مسئولین منطقه، با حضور در منزل مرحوم محمد منصوری مقدم، از رانندگان پرتلاش و با اخلاق منطقه که در اثر واژگونی نفتکش جان خود را از دست داد، ضمن عرض تسلیت و دلجویی مدیرعامل و مدیریت تامین و توزیع از خانواده آن مرحوم رحمت و غفران الهی را برای وی مسالت نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه