English

ارتقای خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، گفت: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده به همراه افزایش تقاطع‌های هوشمند شهری در دستور کار شهرداری است.

ارتقای خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مسعود طبیبی در جلسه شورای سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: باید مسائل و مشکلات مربوط به عدم برخورداری این سازمان از درآمدهای حاصل از ارزش‌افزوده و جرائم راهنمایی و رانندگی به نحو شایسته‌ای مدیریت و حل شود.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت بهبود خدمات‌رسانی در پارکینگ‌های عمومی شهر قم، تصریح کرد: مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده به همراه افزایش تقاطع‌های هوشمند شهری، در دستور کار شهرداری است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بر تکمیل دوربین‌های نظارتی در پارکینگ‌های عمومی شهر و روند روبه رشد پارکینگ‌های موتورسیکلت اشاره کرد و یادآور شد: توسعه پارکینگ‌های عمومی ارتباط مستقیمی با کاهش سرقت و همچنین افزایش نظم و انضباط ترافیکی دارد.

وی در پایان با تأکید نسبت به آرام‌سازی و استانداردسازی معابر شهری، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم بخش حمل‌ونقل و ترافیک در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه