English

وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب سنندج بازدید کرد

همزمان با سفر استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان کردستان، وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب سنندج بازدید کرد.

وزیر نیرو از تصفیه خانه فاضلاب سنندج بازدید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، در جریان سفر رییس جمهور و هیات دولت به کردستان، صبح جمعه دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و هیات همراه وی از تصفیه خانه فاضلاب سنندج بازدید کردند.

وزیر نیرو در این بازدید در جریان روند فعالیت تصفیه خانه و پروژه ارتقای آن قرار گرفت. ظرفیت تصفیه خانه موجود فاضلاب شهر سنندج پذیرای فاضلاب تولیدی این شهر نیست و در بیشتر ساعات شبانه روز حجم زیادی از فاضلاب بدون تصفیه از کنارگذر وارد رودخانه قشلاق می شود و یکی از منابع آلاینده این رودخانه به حساب می آید شرکت توسعه منابع آب نیرو در سال 1396 اقدام به توسعه و ارتقا تصفیه خانه شهر سنندج کرده است.

تصفیه خانه فاضلاب شهر سنندج با ظرفیت تصفیه 99 هزار مترمکعب در شبانه روز برای جمعیت 465 هزار نفر ایجاد شده و قرار است ظرفیت تصفیه آن به 150 هزار مترمکعب در شبانه روز و برای جمعیت 700 هزار نفری افزایش یابد.

در صورت تامین اعتبار موردنیاز، طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج تا پایان سال 1401 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کردستان امروز مقصد بیست و هفتمین سفر استانی رییس جمهور شد و آیت الله سیدابراهیم رییسی پس از ورود به شهر سنندج، به شهر سقز سفر کرده و دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در سالن 6 هزار نفری ورزشگاه 22 گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه وی به کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه