English

غلامعلی صادقی:

سند قضایی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی رونمایی شد

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: در شرایط کنونی تمام تلاش مدیران باید صرف کارگشایی و حل مشکلات شهروندان شود و دستگاه قضایی در این راستا از مدیران ساعی و خدوم قاطعانه حمایت می‌کند.

سند قضایی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی عنوان کرد: توجه ویژه به پیشگیری از جرم، دفاع از حقوق عامه و برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی مورد تاکید دستگاه قضا در این استان است.

صادقی این سخنان را در مراسم رونمایی از سند قضایی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: لزوم توجه مسوولان حوزه های قضایی بر سه اصل پیشگیری از وقوع جرایم، دفاع از حقوق عامه و برخورد قاطعانه با جرایم خاص و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی مورد تأکید است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین متذکر شد: یکی از مهمترین وظایف مسوولان در شرایط کنونی تمرکز بر حل مشکلات مردم است و در شرایط کنونی تمام تلاش مدیران باید صرف کارگشایی و حل مشکلات شهروندان شود و دستگاه قضایی در این راستا از مدیران ساعی و خدوم قاطعانه حمایت می‌کند.

صادقی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: سند تحول قوه قضاییه به عنوان یک عامل پیشران، تحولات خوبی در سطح دستگاه قضایی با هدف کسب رضایتمندی عمومی ایجاد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه