English

نایب‌رییس شورا شهر کرج :

اراضی ۲ زندان کرج به سرانه فضای فرهنگی و تفریحی اختصاص یابد

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تصمیم مسوولان کشوری برای انتقال ۲ زندان قزلحصار و رجایی شهر کرج به مناطق دیگر کشور، توصیه کرد که اراضی محل استقرار این زندان ها به سرانه های فضای سبز و امکانات تفریحی گردشگری اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری موج البرز، علیرضا رحیمی روز پنجشنبه درنشستی  افزود: تلاش نمایندگان مردم استان البرز و سایر مسوولان برای انتقال ۲ زندان رجایی شهر و قزلحصار به منطقه دیگر کشور ستودنی است.

وی بیان داشت : اکنون مساحت  اراضی زندان قزلحصار۳۰۷ هکتار و اراضی زندان رجایی شهر ۶۰ هکتار است که گمانه زنی بر تبدیل این اراضی به مسکونی حکایت دارد.

رحیمی تاکید کرد: تبدیل این اراضی به مسکونی سبب ازدحام بیشتر جمعیت در کلانشهر کرج شده و بر معضلات و مشکلات شهری می افزاید.

وی اظهار داشت :  اکنون در محدوده زندان قزلحصار مجتمع های مسکونی فراوانی وجود دارد که نیازمند فضای گردشگری ، تفریحی و فرهنگی هستند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : تبدیل اراضی زندان قزلحصار به مراکز فرهنگی تفریحی نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی ناشی از استقرار چند زندان بزرگ کشور در استان البرز افزود: انتقال ۲ زندان قزلحصار و رجایی شهر به مناطق دیگر کشور از بار آسیب های اجتماعی در استان البرز می کاهد.

رحیمی یادآور شد: در سال ۸۸ با واگذاری بخشی از پادگان ۳۰۰ هکتاری قلعه مرغی به شهرداری با هدف احداث مجتمع رفاهی، تفریحی و فضای سبز به شهرداری تهران  موافقت شد .

وی بیان داشت : انتظار می رود در خصوص واگذاری زمین ندامتگاه قزلحصار به شهرداری کرج نیز اتفاق مشابهی بیفتد و انتظار داریم سرپرست  شهرداری و رییس شورای شهر کرج  در این خصوص مکاتباتی با مسوولان عالی استان و نمایندگان مردم در مجلس داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه