English

شورای ششم اعتماد مردم را جلب کند

استاندار البرز گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در ششمین دوره از فعالیت خود برای مردم بهترین خاطرات را بسازند و اعتماد آنان را جلب کنند.

شورای ششم  اعتماد مردم را جلب کند

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر کرج افزود: پس از شهردار  به عنوان عضو پانزدهم شورا در کنار سایر اعضا برای رشد و بالندگی کلانشهر کرج تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر مسوولیت خطیری را در جهت نمایندگی مردم بر عهده دارند، امید که در راه کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایت مدار کرج توفیق داشته و در پایان کارنامه درخشانی از خود بجای بگذارید.

عبداللهی گفت: جای خوشحالی دارد که اکثر اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج جوان، دارای تحصیلات عالیه و انقلابی هستند و در جمع این اعضا ۶ فرزند شهید والامقام حضور دارند که این ترکیب در کشور کم نظیر است.

وی با بیان اینکه شهردار کرج نیز فرزند شهید است، افزود: این بزرگواران همانند پدران خود حافظ آرمان های انقلاب هستند و برای آبادانی این مرز و بوم تلاش خواهند کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: اطمینان دارم در پایان مسوولیت این شورا در سایه وحدت، انسجام، مودت، گذشت و تلاش جهادی عملکرد بسیار خوبی به جای می ماند و موجب خرسندی مردم می شود.

عبداللهی گفت: طی جلسات و دیدارهای مستمر به موضوعات مختلف شهر می پردازیم و تدابیر لازم را با همفکری و انسجام می اندیشیم.

وی تاکید کرد: باید کارگروهی تخصصی برای احصا موانع و راهکارهای حل آنها و بررسی  نقاط ضعف و قوت انجام گیرد.

استاندار البرز بیان داشت:  مردم از اعضای شوراها انتظار دارند که اقدامات ملموسی را رقم بزنند و باید برنامه محور در این زمینه اقدام شود چراکه ضرورت دارد سطح رضایتمندی را ارتقا دهیم.

وی یادآورشد: دولت سیزدهم دولت مردمی است و ما در راه خدمتگزاری به مردم نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه شهرداری کرج باید به درآمدهای پایدار برسد و با درآمدزایی ، زیرساخت های خود را ارتقا دهد گفت : روز جمعه گذشته از بسیاری پروژه های استان البرز دیدن کردم که کمربند شمالی کرج یکی از آنها بود، باید روند این پروژه تسریع شود.

وی افزود: قطار شهری کرج یکی از مطالبات اساسی مردم  بوده که سال ها در انتظار بهره برداری است.

 

استاندار البرز تاکید کرد: ارتباطات خوبی در سطح ملی داریم که به طور قطع برای پیشبرد اهداف در استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: ورودی های شهر کرج ضمن داشتن نماد و المان مشخصی به لحاظ بصری دارای جذابیت  بوده چرا که البرز مشاهیر و آثار تاریخی فراوانی دارد که باید در نقاط مختلف شهر یاد و نامی از آنها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه