English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:

خروجی دوره‌های آموزشی، ایجاد و تسریع خدمات بهینه باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: بازخورد و خروجی دوره‌های آموزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید ایجاد، تسهیل و تسریع خدمات بهینه باشد.

خروجی دوره‌های آموزشی، ایجاد و تسریع خدمات بهینه باشد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در جلسه کارگروه آپفن استان بر لزوم تغییر رویکردهای آموزشی تاکید و اظهار کرد: معمولا هر تغییری با حواشی، موانع و مقاومت‌هایی که از سر عادت رخ می‌دهد مواجه است که در بسیاری مواقع این عادت‌ها جامعه را به بن بست می‌کشاند.

وی افزود: رفتارها و سکنات آموزشی و پژوهشی ما در گذشته نتوانسته تحولات و تسهیل‌گری‌های مورد انتظار را ایجاد کند که این امر نشان می‌دهد یک جای کار می‌لنگد و اشکالات مهمی در این عرصه وجود دارد که باید رفع شود.

فرشکاران تصریح کرد: اگر در بستر سلامت اداری پیامدهای منفی بروز می‌کند حاکی از این است که آموزش‌ها و پژوهش‌های ما فاقد فرایندشناسی و بهبودبخشی در بطن خود بوده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: لازم است رویکرد تغییر را با بهره گیری از حوزه دانش، نوآوری، آموزش و برگزاری ورک شاپ‌های خاص ایجاد کنیم تا این تغییرات در جهت خدمت و ملموس باشد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌ها باید فهم عامه کارکنان را در نظر بگیرد و از متدهای علمی بهره مند شود تا بتواند ما را از وضعیت روندی و روزمره گذشته که موروث دار آن هستیم خارج کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: در آموزش باید به نگاه‌های نو بها داده شود و بازخورد و خروجی دوره‌های آموزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی ایجاد، تسهیل و تسریع خدمات بهینه باشد.

در این جلسه مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی به ارائه گزارش عملکرد آموزش‌های ضمن خدمت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

 رقیه فرید به مواردی مثل سطوح چهارگانه اثربخشی دوره‌های آموزشی، اقدامات کیفی سازی و ارتقاء اثربخشی، نظارت بر حسن اجرا و آسیب شناسی دوره های آموزش ضمن خدمت و اقدامات برتر در حوزه آموزش اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه