English

شهردار چالوس:

شهرداری چالوس منتقل می‌شود

شهردار چالوس گفت: به دنبال جا به جایی ساختمان فعلی شهرداری چالوس هستیم و شهرداری به مکانی منتقل خواهد شد که بار ترافیکی کمتر داشته باشد.‌

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود یعقوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر طرح سؤال شورای شهر از شهردار اظهار داشت: این موضوع از سوی شورای شهر چالوس تکذیب شد و به نظر می‌رسد این حرف‌ها از لابلای صحبت‌های شورا بیرون آمده باشد ولی به طور رسمی و کتبی به شهردار ارسال نشد.

وی با بیان اینکه حاضرم به برخی از همین سؤالات پاسخ دهم، ادامه داد: در هیچ دوره مدیریت شهری، هیچ شهرداری به اندازه من به شورا احترام نگذاشت و تا الان از هیچ دری جلوتر از شورا حرکت نکردم.

شهردار چالوس افزود: با اینکه برخی از اعضای شورای شهر چالوس به من رأی ندادند، کوچک‌ترین بی‌احترامی به آنها نکردم و با هم تعامل داریم.

وی با بیان اینکه در جاهایی که اختیار دست شهردار است، شخصاً تصمیم‌ می‌گیرم و باید به شورا پاسخ‌گو باشم، تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار به عنوان شهردار چالوس، تا به امروز بیش از 98 درصد لوایح ارسالی به شورای شهر چالوس تأیید شد و این به معنای تعامل شورای شهر با شهردار است.

یعقوبی با اشاره به اینکه درصد بالایی از مصوبات شورا را اجرایی کردم، گفت: در موضوع تبدیل وضعیت نیروهای خدمات فضای سبز نیز، کسی که مدیر می‌شود دارای نگرش خاص خودش است ولی اگر قرار است همان نگرش قبلی ادامه پیدا کند پس دیگر لازم نیست تغییر مدیریتی رخ دهد.

وی ابراز داشت: به تفویض اختیار و ارتقاء شغلی در چارچوب اداری اعتقاد خاصی دارم و به محض آغاز به کارم در شهرداری چهار معاونت شهرسازی، عمرانی، توسعه و منابع و خدمات شهری را فعال کردم و این در جلوگیری از برخی مشکلات مؤثر است و منجر به شفاف‌سازی می‌شود و تا به امروز نیز از عملکرد معاونان بسیار راضی هستم و با تمام توان و شبانه روزی در حال کار کردن هستند و همواره حضوری دلسوزانه دارند.

شهردار چالوس با بیان اینکه شهرداری به زودی از درجه 8 به درجه 9 ارتقاء خواهد یافت، عنوان داشت: با این ارتقا، ساختار اداری بزرگ‌تر می‌شود.

وی در ادامه درباره انتقاداتی مبنی بر اینکه چرا از بخش فضای سبز، نیرو به جای دیگر برده شد، گفت: دقیقاً در این مدت 5 نیرو از فضای سبز خارج کردم و دیگر هیچ نیرویی به بخش ندادم و اکنون می‌بینیم که وضعیت فضای سبز بهتر شده است.

یعقوبی ادامه داد: همچنین در بحث زیرساختی، از روزی که به شهرداری آمدم هدفم پیگیری این موضوع بوده است و البته در دراز مدت خود را نشان خواهد داد که ساماندهی حاشیه رودخانه از جمله کارهای زیرساختی بود.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده هزار و 500 متر پارکینگ به مرکز شهر چالوس اضافه شد، اظهار داشت: به زودی 300 متر دیگر نیز به این میزان پارکینگ اضافه می‌شود.

شهردار چالوس با بیان اینکه برای پروژه نهضت آسفالت در مدت سه ماه اخیر تاکنون با اعتبار 7 میلیارد تومان هزینه شد، ادامه داد: دو ضلع رودخانه چالوس نیز طی فراخوانی به سرمایه‌‌گذار واگذار می‌شود تا به منطقه گردشگری مرکز شهر تبدیل شود.

وی از احداث مارینای دریایی در چالوس خبر داد و تصریح کرد: نقشه‌های این طرح تهیه شد و سرمایه‌گذار هم تقریباً انتخاب شد و نیاز به حداکثر 200 میلیارد تومان سرمایه دارد و حوضچه آرامشی هم ایجاد می‌شود که در واقع ترمینال جت اسکی و قایق‌های کروز مسافری داخلی خواهد شد.

یعقوبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: به دنبال جا به جایی ساختمان فعلی شهرداری چالوس هستیم و شهرداری به مکانی منتقل خواهد شد که بار ترافیکی کمتر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌رو سازی در مناطق مختلف شهری در حال اجرا است، افزود: ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی و ایجاد کانال در قالب یک نهضت شروع شد که این پروژه در نیمه دوم تابستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

شهردار چالوس با بیان اینکه 50 پروژه عمرانی همزمان در سطح شهر چالوس در حال اجرا است، گفت: چراغ راهنمایی نصب شده در خط هشت چالوس قابلیت هدایت مسیر را ندارد و راه‌اندازی این چراغ، معضل ترافیک را بیشتر می‌کند و بنابراین پیشنهاد کردیم میدان جمع‌‌آوری شود و به جای آن، چراغ راهنمایی هوشمند نصب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه