English

بازدید معاون برنامه‌ریزی از سازمان زیباسازی شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی به همراه مدیرکل سرمایه انسانی از بخش‌های مختلف سازمان زیباسازی شهرداری قم بازدید کردند.

بازدید معاون برنامه‌ریزی از سازمان زیباسازی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید ابوالفضل اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، مهدی مبینی مدیرکل سرمایه انسانی و علیرضا کنگرانی فراهانی معاون مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم ضمن بازدید از واحدهای مختلف سازمان زیباسازی شهرداری قم، در جلسه‌ای به بررسی وضعیت پرسنلی سازمان پرداختند.

در این بازدید مشکلات جاری و رفاهی پرسنل این سازمان بررسی شد که در جریان این بازدید معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی با مراجعه به‌تمامی بخش‌های اداری سازمان و گفت‌وگو با پرسنل، شرح وظایف محوله، سطح کیفی و تعداد نیروی انسانی شاغل در هریک از بخش‌های سازمان را موردبررسی قرار داد.

وی در جلسه مشترک با مسئولان سازمان، ضرورت به‌کارگیری صحیح نیروی انسانی در این سازمان را مورد تأکید قرارداد و گفت: امروز سازمان زیباسازی با به‌کارگیری نیروهای متخصص و فنی کمک شایانی به زیبایی و آرامش بصری شهر انجام می‌دهند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز، ضرورت بهره‌وری منابع انسانی خوش‌فکر و خلاق منجر به اتفاقات خلاقانه و جذاب در عرصه زیباسازی و نیروهای متخصص کمک به رشد و اعتلای شهر قم، هم از لحاظ سیما و منظر و هم به لحاظ آرایش و پیرایش شهر می‌کنند.

پیام جوادیان سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز در این جلسه به فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های معماری، اجرایی و هنری و فرهنگ‌سازی و گزارشی کامل از وضعیت سیما و منظر شهری و تبلیغات محیطی  ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه