English

آغاز عملیات احداث پست برق فوق‌ توزیع صیدون باغملک

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات اجرایی پست برق فوق توزیع صیدون باغملک به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر آغاز شد.

آغاز عملیات احداث پست برق فوق‌ توزیع صیدون باغملک

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمود دشت‌بزرگ در آیین آغاز پروژه پست برق فوق‌ توزیع صیدون باغملک گفت: با احداث این پست برق، منطقه در بخش فوق توزیع به استقلال خواهد رسید چرا که اکنون برق صیدون از باغملک و از طریق خطوط فشار متوسط تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه پست و خط بیش از سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال خواهد بود، افزود: تلاش می‌کنیم تا پیش از پایان امسال مراحل احداث پست را به یک مرحله قابل قبولی برسانیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه پست برق فوق توزیع صیدون یک پست موبیل ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت است که از طریق یک خط ۲ مداره به طول ۳۸ کیلومتر از پست ۴۰۰ کیلوولت باغملک برق‌دار خواهد شد ، ادامه داد: بخش خط آن نیز به موازات انجام خواهد شد اما سختی‌های بیشتری دارد چرا که باید از عرصه‌های مختلفی عبور کند.

دشت‌بزرگ گفت:این پست برق به گونه‌ای خواهد بود که ظرفیت مورد نیاز منطقه برای تامین برق بخش خانگی و توسعه فعالیت‌های اقتصادی را تا سال‌های متوالی فراهم می‌کند و در صورت لزوم طرح دایم آن را نیز اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: زمینی که برای احداث این پست تملک شده قابلیت توسعه پست را دارد و با توجه به نیازهای منطقه برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

 صیدون یکی از بخش‌های سه‌گانه شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع شده است‌.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسوولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه