English

تداوم آلودگی هوای اصفهان برای عموم مردم/ همه ایستگاه ها در وضعیت قرمز و بنفش قرار دارد

کیفیت هوای اصفهان امروز چهاردهم تیرماه با قرار گرفتن روی شاخص ۱۷۱ در شرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

تداوم آلودگی هوای اصفهان برای عموم مردم/ همه ایستگاه ها در وضعیت قرمز و بنفش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کیفیت هوای اصفهان اکنون در ایستگاه‌های خرازی با شاخص ۲۰۷ در وضعیت هوای بسیار ناسالم برای عموم (بنفش) قرار دارد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۵۶، استانداری با شاخص ۱۶۸، باهنر با شاخص ۱۶۴، پروین با شاخص ۱۷۷، جی با شاخص ۱۷۳، رودکی با شاخص ۱۷۲، فرشادی با شاخص ۱۶۲، فیض با شاخص ۱۶۵، ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای سجزی با قرار گرفتن روی عدد ۲۳۱ بسیار ناسالم (بنفش) و مبارکه با عدد ۱۷۶ و شاهین‌شهر با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شد.

طبق مصوبات کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان به دلیل افزایش ریزگردها تعطیلی ادارات و ممنوعیت فعالیت‌های آموزشی و ورزشی تابستانه مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها و مهدهای کودک برای امروز چهاردهم تیرماه در شهرهای اصفهان، خوروبیابانک، اردستان، نائین، ورزنه، خمینی‌شهر، فلاورجان، لنجان، مبارکه، کوهپایه، هرند، جرقویه، شهرضا، برخوار، شاهین‌شهر، نجف‌آباد تصویب شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه