English

الزامات باشگاه های ورزشی استان همدان اعلام شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: به‌روز بودن بیمه ورزشی، مسئولیت مدنی، الزام حضور مدیر مکان ورزشی، حضور مربی مجرب و دارای کارت مربیگری جزو موارد اولیه و پایه در این زمینه موردنظر قرار می‌گیرد که می‌بایست در سانس های تمرینی در بازرسی‌ها موردتوجه و تحت نظر قرار گرفته شود.

الزامات باشگاه های ورزشی استان همدان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی رشیدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان در جلسه شورای اداری ورزش شهرستان همدان که پیرامون مباحث حقوقی اماکن ورزشی شهرستان همدان برگزار شد  گفت: به‌روز بودن بیمه ورزشی، مسئولیت مدنی، الزام حضور مدیر مکان ورزشی، حضور مربی مجرب و دارای کارت مربیگری جزو موارد اولیه و پایه در این زمینه موردنظر قرار می‌گیرد که می‌بایست در سانس های تمرینی در بازرسی‌ها موردتوجه و تحت نظر قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر این‌که سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: جلسه شورای اداری شهرستان همدان با هدف بررسی راهکارهای نظارت مستمر و مفید بر اماکن و باشگاه‌های شهرستان همدان برگزار شده و مستلزم هستیم امنیت روانی و آرامش‌خاطر ورزشکاران در سالن‌های ورزشی به خطر نیفتد و با سودجویان مقابله کنیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان گفت: نظارت و بازرسی اماکن ورزشی یکی از مهم‌ترین کارهای اداره ورزش است که همیشه در دستور کار قرار داشته زیرا مباحث حقوقی و آرامش‌خاطر و سلامتی ورزشکاران اولویت اساسی و جدی متولیان ورزش است و در این زمینه با سودجویان و متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رشیدی تصریح کرد: باید صاحبان و متولیان اماکن ورزشی به نظافت و پاک بودن سالن‌ها به شدت توجه داشته باشند و این موضوع حتماً به طور مداوم تحت رصد همکاران ما قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان هم‌چنین در پایان خاطرنشان کرد: نباید نرخی خارج از نرخ مصوب اداره در اماکن ورزشی ارائه شود و اگر تخلفی در این زمینه صورت بگیرد به شدت برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد و لازم است بگویم اطلاعات و گزارش‌های لازم و مربوطه در رابطه با باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تدوین و جمع‌آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه