English

محمد کلاته خبر داد؛

رفع نیمی از مشکلات حوزه آب ششتمد با نوسازی شبکه آب

فرماندار ششتمد بیان کرد: در مواردی انشعابات غیرمجاز آب وجود دارد که به متخلفان اخطار داده شده است، در صورت اصرار به استفاده غیر مجاز آب موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

رفع نیمی از مشکلات حوزه آب ششتمد با نوسازی شبکه آب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد کلاته فرماندار ششتمد در خبری اعلام کرد: فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب یکی از مشکلات حوزه آب روستایی در این شهرستان خراسان رضوی است که اصلاح و نوسازی آن باید در اولویت قرار گیرد.

کلاته این سخنان را در کار گروه بهداشت و درمان شهرستان ششتمد عنوان کرد و ادامه داد: در صورت اصلاح و نوسازی شبکه آب و نظارت مناسب شبکه آب و فاضلاب بیش از ۴۰ درصد مشکلات حوزه آب این شهرستان برطرف می‌شود.

فرماندار ششتمد همچنین تصریح کرد: در مواردی انشعابات غیرمجاز آب وجود دارد که به متخلفان اخطار داده شده است، در صورت اصرار به استفاده غیر مجاز آب موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت بهینه مصرف آب در فصل گرما تاکید کرد: برای نمونه آب یکی از مناطق روستایی پر جمعیت این شهرستان به علت قطعی چندین ساعته برق دچار مشکل شد که قابل پیش‌بینی نبود.

فرماندار ششتمد گفت: راهکار رفع مشکلات انعکاس آنها به صورت حاد نیست و در برخی مناطق روستایی جاری شدن فاضلاب در معابر تهدیدی برای بهداشت عمومی محسوب می شود که لازم است، اداره آب و فاضلاب نسبت به رفع آن اقدام کند.

کلاته در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: توجه به احتمال فراگیری بیماری‌های واگیردار در سطح جامعه، لازم است شبکه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در این موارد را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه