English

سید محسن صالح :

شرکت های آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال تامین آب برای ساخت و ساز ندارد

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: شرکت های آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال تامین آب برای ساخت و ساز ندارد.

شرکت های آب و فاضلاب مسئولیتی در قبال تامین آب برای ساخت و ساز ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید محسن صالح بیان داشت: بر اساس بند 57-4 آئین نامه عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب ، تامین آب وساخت وساز جزء وظایف شرکت های آب و فاضلاب نیست و متقاضیان می توانند با نصب مخازن ذخیره ،آب مورد نیاز ساخت و ساز را از مراکز آبرسان خصوصی و سیار، و یا از آب خاکستری تامین کنند.

وی افزود: مجوز تصب انشعاب برای اماکن در حال ساخت و ساز فقط برای تامین آب شرب و مصارف بهداشتی کارگران صادر می شود و نباید در بخش دیگری استفاده شود.

این مقام مسئول تعرفه آب ساخت و ساز را آزاد اعلام کرد و اظهار داشت:  تعرفه آب برای ساخت و ساز به نرخ آزاد محاسبه شده و برای هر متر مکعب ۱۳ هزار تومان است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان درخصوص نظارت بر تخلفات احتمالی گفت: آبفای اصفهان از طریق ماموران قرائت کنتور ، پیمایش های مقطعی وگزارش های مردمی به سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان 122 و 1522 بر مصرف آب شرب در ساخت و سازها در سطح استان اصفهان نظارت دارد

صالح در پایان  از مردم خواست: در صورت مشاهده  تخلف در مصرف آب در ساخت و سازها، این موضوع را به شماره تلفن های 122 و 1522 گزارش دهند.

ساختمان سازی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی