English

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

تقدیر وزارت بهداشت از مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی به پاس دستیابی به رتبه برتر کشور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دستیابی مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی به رتبه برتر کشوری، بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

تقدیر وزارت بهداشت از مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی به پاس دستیابی به رتبه برتر کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، «مهتاب معمارپور» گفت: تلاش های پیوسته مجموعه مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی و رویکرد حمایتی مجموعه مدیریتی بیمارستان نمازی از این مرکز، افتخار دستیابی به رتبه برتر کشوری را در چندین سال پیاپی، برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ارمغان آورده است.

او افزود: در پی اعلام این دستاورد، از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی و تلاش های دست اندرکاران آن، قدردانی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با برشمردن فعالیت های مشاوره ای این مرکز در زمینه طراحی پژوهش و نگارش پیشنهاد طرح پژوهشی(Proposal)، آمار و اپیدمیولوژی و همچنین مقاله نویسی توضیح داد: اعضای هیات علمی و متخصصان بیمارستان نمازی و همکاران گروه مطالعاتی  آنها به ویژه در حوزه بالینی، و همچنین سایر پژوهشگران دانشگاه، از این خدمات مشاوره ای بهره مند می شوند.

معمارپور ادامه داد: پژوهشگران برای آشنایی بیشتر با مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی، می توانند به وبگاه آن به نشانی http://crdc.sums.ac.ir مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه