English

تلاش راه و شهرسازی استان برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های راهسازی یزد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور گفت: پروژه های راهسازی استان یزد دارای اهمیت بالا به لحاظ قرار گیری در کریدور شمال به جنوب هستند و تسریع در اتمام آنها لازم است.

تلاش راه و شهرسازی استان برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه های راهسازی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور گفت: تکمیل زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل استان یزد با توجه به صنعتی بودن این استان و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب از نظر ترانزیت کالا و مسافر اهمیت بالایی دارد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با حضور در استان یزد از پروژه های راهسازی استان یزد بازدید کرد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در  نشستی که با استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد داشت، پروژه‌های راهسازی استان را مهم دانست و در ادامه، به تلاش برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های راهسازی استان تاکید کرد.

گفتنی است: باند دوم جاده یزد-طبس، جاده بهاباد-دربند-نایبند، جاده تفت-ابرکوه- سورمق، جاده هرات-هرابرجان از جمله محورهایی بودند که مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه