English

فرمانده انتظامی استان ایلام:

بیش از ۹ تُن روغن خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار 9 تُن و 720 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در استان ایلام خبر داد.

بیش از 9 تُن روغن خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار دلاور القاصی مهر بیان داشت : عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام و پس از شناسایی محل فعالیت احدی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق اقلام خوراکی که بصورت عرضه خارج از شبکه فعالیت داشته اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک و مستندات قانونی بوده که در این راستا مقدار 9 تن و 720 کیلو گرم انواع روغن های خوراکی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضاءبرای برخورد با مجرمین اقتصادی بیشتر از هر زمانی است ، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمین و قاچاق کالا ،بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه