English

کشف و ضبط ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در تربت حیدریه

فرمانده انتظامی تربت حیدریه بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

کشف و ضبط ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: با تلاش نیروی انتظامی ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در تربت حیدریه کشف و ضبط شد.

سرهنگ کیانی در ادامه تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سرهنگ با اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از فعالیت غیرقانونی فردی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه همچنین افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع و هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی از این مکان ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و متعلقات آن‌ها را کشف کردند.

وی همچنین در ادامه این خبر متذکر شد: کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه یادآور شد: اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته است که این مورد در حوزه کشف جرایم اقتصادی اهمیتی دو چندان دارد.

سرهنگ کیانی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه