English

آرش کلانی خبر داد؛

برگزاری همایش ارتقا کسب و کار با استفاده از رسانه های دیجیتال

همایش ارتقا کسب و کار با استفاده از رسانه های دیجیتال با حضور فعالان درحوزه کسب و کار در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

برگزاری همایش ارتقا کسب و کار با استفاده از رسانه های دیجیتال

دبیر برگزاری همایش ارتقا کسب و کار در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: هدف از برگزاری همایش ارتقا کسب و کار درراستای تحقق شعار امسال(تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین)، آشنایی مدیران و فعالان در کسب و کار با رسانه های دیجیتال و استفاده صحیح از این ابزار برای ارتقا کسب و کارشان بوده است.

آرش کلانی با اشاره باینکه استفاده صحیح از ابزار دیجیتال باعث بهبود کسب و کارها خواهد شد، بیان کرد: همانطور که می دانید یکی از بزرگترین ایرادات فضای کسب و کار ما به روز نبودن دانش و انعطاف پذیر نبودن و به روز نبودن دانش فعالان در حوزه کسب و کار است.

وی در حضور بزرگان، نخبگان و کارآفرینان جوان افزود: به گفته  مولایمان علی (ع) که فرمود علم قدرت است و هرکس که به علم و دانش چنگ زند قدرتمند است و توان قدرت نمایی خواهد داشت و هر آنکس که از علم فاصله گیرد دیگران به او غلبه خواهند کرد.

این کارافرین جوان ادامه داد: در راستای شعار امسال مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ما در موسسه آرش هومت تصمیم گرفتیم تا با برگزاری رویداد های علمی در مورد رسانه های دیجیتال و کسب و کار سطح دانش در فضای کسب و  کار را بالابرده و مطمئنا این امر برروی تولید و اشتغال آفرینی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

دبیر برگزاری همایش ارتقا کسب و کار گفت: برگزاری همایش ها و رویدادها چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین با کیفیت بالا در سراسر ایران نه تنها باعث بهبود فضای کسب و کار می شود بلکه به میزان قابل توجهی  از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

آرش کلانی در پایان اظهار داشت: امید است برگزاری رویدادهای علمی آن هم در دنیای تکنولوژی و آنلاین قوت پیدا کند وبا برگزاری با کیفیت این برنامه ها همانند همین همایش استقبال عموم از این برنامه ها افزایش چشمگیر داشته باشد.

همایش کسب و کار

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه